Cum cumpar?

 

Aveti la dispozitie mai multe variante:


1.Comanda online

Adaugarea produselor in cos se face prin apasarea butonului "Adauga in cos". Presupunem ca in prealabil ati selectat, dupa caz: marimea , culoarea si numarul de produse pe care doriti sa le comandati.

Daca doriti modificarea unui element dupa adaugarea produselor in cos, selectati optiunea dumneavoastra apoi apasati butonul "Actualizeaza cosul".

 

Dupa adaugarea in cos a tuturor produselor pe care doriti sa le comandati, procesul de cumparare se continua prin apasarea butonului "Mergi la casa" si parcurgerea paginii de comanda. Aici va trebui sa completati urmatoarele:

  • Date cumparator: informatii necesare pentru facturare si pentru livrare in cazul in care optati pentru livrarea direct la dumneavoastra.
  • Adresa de livrare: Optati in functie de caz  livrare la dumneavoastra sau la alt destinatar.
  • Metoda de plata: alegeti modalitatea prin care veti plati comanda, numerar prin ramburs in momentul primirii produsului sau anticipat prin banca.

O comanda este incheiata cu succes cand va este afisata (si trimisa pe e-mail) confirmarea comenzii . In momentul procesarii comenzii de care Bepaso.ro si trimiterii coletului catre dumneavoastra, veti primi un e-mail prin care veti fi instiintat ca stadiul comenzii este "Expediata".

Cu ajutorul numelui de utilizator si a parolei alese , puteti sa va autentificati pentru a modifica profilul dumneavoastra sau puteti face comenzi ulterioare fara a reintroduce datele de contact.

2.Comanda telefonica

Telefonand la numarul 0754.625.844, un agent de vanzari Belpaso.ro va va prelua comanda si va furniza toate informatiile dorite de dumneavoastra. Acest serviciu este disponibil intre orele 9.00 - 18.00, de Luni pana Vineri.


Cum platesc?

La Belpaso.ro aveti doua modalitati de plata:

1. Plata la livrare - comanda se achita reprezentantului firmei de curierat rapid la livrarea coletului (sistem de plata ramburs).

2. Transfer bancar - in acest caz plata se va efectua inainte de livrarea comenzii prin ordin de plata in contul firmei:

S.C. Belpaso Design SRL , CUI 24107684 , Cont IBAN: RO68CECEB60801RON2061317 ,        CEC Bank - Valea Cascadelor

Transferul bancar se va efectua conform facturii primite pe e-mail , originalul facturii fiind prezent in colet . Comanda va fi procesata dupa ce vom avea confirmarea platii pe e-mail sau la telefonul 0754.625.844 . Folosind aceasta metoda puteti trimite cadouri la persoanele dragi.

 

Voucherul Cadou Belpaso.ro

Daca doriti sa oferiti un cadou deosebit dar nu reusiti sa luati o decizie, puteti lasa alegerea in seama sarbatoritei. Dumneavoastra achitati un Voucher Cadou apoi il trimiteti pe email persoanei care va beneficia de cadou, iar ea isi alege de pe site cadoul dorit.


Ce este Voucherul Cadou?

Voucherul Cadou este un certificat de valoare si un mijloc de plata emis de Belpaso.ro, in baza caruia persoana careia il daruiti primeste produse distribuite prin intermediul magazinului nostru online.

Belpaso.ro va ofera vouchere cadou cu valori de 300, 500, 700 sau 1000 RON.

 

Cine primeste cadoul isi poate comanda ceea ce ii place din oferta bogata de la Belpaso.ro, iar daca comanda depaseste valoarea lui se poate plati diferenta anticipat prin transfer bancar sau la livrare.

 

Ofera celor dragi un Voucher Cadou! Tu alegi valoare lui, iar ei il pot folosi pentru a-si cumpara cadoul dorit.

Pentru a achizitiona un Voucher Cadou ne puteti contacta prin e-mail la office@belpaso.ro, folosind formularul de contact sau apeland numarul de telefon 0754.625.844.

 

Livrare

Comanda dumneavoastra se livreaza prin serviciul de curierat al firmei Fan  Courier, iar  tariful este de 22 lei la care se adauga valoarea produselor comandate. Acest tarif este valabil pentru localitatile aflate in aria de acoperire a firmei Fan Courier.

 Timpul de livrare :


Durata de expediere a comenzii variaza intre 2 si 15 zile lucratoare:

  • Daca produsul dorit de dumneavoastra se afla deja in stoc (ca numar, culoare si tip de piele) veti intra in posesia acestuia in 2-4 zile lucratoare de la data la care vi s-a confirmat telefonic comanda dvs. Confirmarile trimise automat de catre site-ul nostru dupa ce efectuati o comanda sunt doar o certificare a faptului ca ati comandat respectivele produse, nu reprezinta o confirmare a existentei lor in stoc.

  • Daca produsul dorit de dumneavoastra nu se afla in stoc, atunci el poate fi  fabricat la solicitarea si cu acordul dvs. In acest caz veti intra in posesia acestuia in aproximativ 10-15 zile lucratoare.

 

Produse achizitionate din stoc/produse achizitionate la comanda

Avand in vedere fluxul mare de intrari si iesiri din stoc intr-un interval scurt de timp, va recomandam sa solicitati informatii legate de existenta in stoc a marimii dvs. folosind adresa de e-mail office@belpaso.ro sau nr. de tel. afisat pe site-ul nostru, la sectiunea Contact, inainte de a plasa o comanda pentru un produs pe care doriti sa-l achizitionati din stoc.


 Incaltamintea fabricata la comanda

Se considera produs la comanda orice articol afisat pe site-ul nostru www.belpaso.ro care nu exista in stocul nostru si care se fabrica la solicitarea clientului. La cerera clientilor nostri putem fabrica majoritatea modelelor de incaltaminte afisate pe site, pe alte culori decat cele expuse, in limita stocului de materiale disponibil.


In cazul produselor fabricate la comanda, clientul va achita un avans de 50% din valoarea totala a comenzii, pe baza unei facturi proforme emise de firma noastra, dupa plasarea comenzii dvs.(factura  proforma o veti primi pe adresa de e-mail indicata de dvs. in formularul de comanda). Restul de 50% se va achita ramburs la curier in momentul livrarii coletului.


ATENTIE!!! In cazul produselor "la comanda" (conform specificatiilor clientului legate de tipul de piele si culoare) nu se accepta retururi.  Orice produs care nu mai exista in stoc si in cazul caruia clientul este de acord cu fabricarea acestuia, este un produs "la comanda" si nu poate fi returnat.

 Ordonanta Guvernului 130/2000 cu modificarile aduse prin Legea 51/2003, Legea 365/2002Legea 363/2007 si OUG 174/2008 referitoare la produsele realizate dupa specificatiile clientului
 
CAPITOLUL II
    Dreptul de denuntare unilaterala a contractului
Art. 10. - Consumatorul nu poate denunta unilateral urmatoarele tipuri de contracte, cu exceptia cazurilor in care partile
    au convenit altfel:
    a) contracte de furnizare de servicii a caror executie a inceput, cu acordul consumatorului, inaintea expirarii termenului de 10 zile lucratoare prevazut la art. 7 alin. (1);
    b) contracte de furnizare de produse sau servicii al caror pret depinde de fluctuatiile cursurilor pietei financiare care nu pot fi controlate de comerciant;
   
c) contracte de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum si a acelora care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid;
    d) contracte de furnizare a inregistrarilor audio, video sau a programelor informatice, in cazul in care au fost desigilate de catre consumator;
    e) contracte de furnizare a ziarelor, periodicelor, jurnalelor-magazin;
    f) contracte de servicii de pariuri sau loterii.

 
Returnarea sau schimbarea produselor

In situatia in care doriti sa returnati un produs achizitionat de la firma noastra, il puteti returna in termen de maxim 10 zile lucratoare de la data primirii acestuia.

Conditii pentru returnarea produselor:

-  sa ne instiintati prin email sau telefonic intentia dvs. de a returna un produs in maxim 10 zile de la data achizitionarii lui

- sa folositi pentru returnare o firma de curierat (NU POSTA ROMANA)

-  produsul sa nu prezinte semne de purtare sau sa fie deterioarat

-  produsul se va returna intotdeauna impreuna cu ambalajul sau(cutie sau punga), in aceeasi stare in care a fost primit.

- produsul si ambalajul  sau (cutie -in cazul pantofilor)nu trebuie sa prezinte niciun fel de urme de uzura sau deteriorare

- in momentul predarii catre firma de curierat, produsul pe care il returnati si ambalajul  acestuia trebuiesc impachetate corespunzator, intr-o alta cutie sau punga de protectie pentru a nu se deteriora in timpul transportului, iar ambalajul produsului sa ramana intact.

- ne rezervam dreptul de a refuza si implicit de a retrimite catre dvs. orice produs care nu indeplineste intocmai conditiile de returnare, este uzat fizic sau deteriorat.

 In maxim 15 de zile calendaristice de la data returnarii, in cazul produselor care indeplinesc conditiile de mai sus, vi se va  inapoia contravaloarea produsului in contul dumneavoastra, pe care ni-l veti transmite odata cu cererea de returnare a produsului. 
Cheltuielile de returnare vor fi suportate de catre client .

În situaţia în care Cumpărătorul a beneficiat de livrarea gratuită a produselor, din preţul de restituit se vor reţine de către companie şi aceste costuri (costurile de transport ale primei livrari).

Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport. Suma inapoiata este formata strict din contravaloarea produselor.


Schimbarea produsului cu un alt produs. Daca nu sunteti multumit de produs il puteti returna si alege un alt produs in locul celui returnat. Schimbarea produsului cu un alt produs este posibila doar daca produsul care doriti sa-l schimbati este comandat din stoc.


 

ADRESA RETUR COLETE: BUCURESTI, SECTOR 4, CARAMIDARII DE JOS N.5, BL.74B, sc A, ap.5

ATENTIE: RETURURILE ACCEPTATE SUNT CELE TRIMISE FOLOSIND O FIRMA DE CURIERAT- de preferat Fan Courier-  (NU TRIMITETI CU POSTA)